maandag 20 april 2015

Elburg

De blogpost-titel komt je misschien bekend voor, maar iets anders kon ik niet verzinnen. Een tijdje geleden was ik ook al in Elburg en gisteren was ik daar weer. En het was er ook weer een perfecte dag voor! Huy en ik lunchten nu bij 't Olde Regthuys, een cafeetje precies naast waar we de vorige keer hadden geluncht. Dit was ook een heel sfeervol en gezellig café. Ik at een uitsmijter van het huis, met spek en champignons. Super lekker! Huy had een broodje met eendenborst en frambozendressing. En dan de thee. Daar werd ik helemaal blij van. Superveel bijzondere smaakjes, die je zelf uit een potje in het zeefje kon scheppen. Natuurlijk konden we het ook niet laten om nog een ijsje te eten. Er is een ijszaak met heerlijk ijs, waar altijd wel weer iets anders te kiezen valt. Ik nam deze keer kersen-monchou, yummie! We hebben daarna nog even heerlijk in het zonnetje gezeten. Hebben jullie ook van het weer genoten?

15 opmerkingen:

  1. Super mooie foto's! :D Jullie lunch ziet er echt heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elburg is zo'n leuk stadje. Jullie eten ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er leuk uit zeg!
    Prachtige foto's heb je gemaakt. krijg er helemaal trek van :)
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Elburg lijkt op mijn naam haha, Elbrich.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh heerlijke foto's! Ik zag er gisteren ook al een paar voorbij komen op snapchat, maar op je blog zien de foto's er nóg leuker uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet e heel goed uit, prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, hele mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's. En wat ziet jullie lunch er lekker uit. Dat moet zeker gesmaakt hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben eentoning; maar je foto's blijven gewoon geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmm dat ijsje ziet er echt heerlijk uit.. Ik ben sowiso al gek op monchou taart en op kersen ijs dus die combinatie is volgens mij hemels! Ziet er uit als een leuke middag :) Ik heb gistern 9 uur gewerkt, super lang maar wel lekker geld verdiend. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's weer! En wat ziet dat eten er lekker uit zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuuk dat je in Elburg bent geweest! Ik woon daar namelijk. haha super toevallig! Echt hele mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.