woensdag 11 maart 2015

Madrid, woensdag

Hier volgt de vierde post van Madrid. Zaterdag, zondag en maandag heb ik laten zien. Op dinsdag hadden mama, Estelle en ik een heerlijke shopdag. Toen heb ik mijn camera dus lekker in het hotel gelaten! Op woensdag nam ik hem natuurlijk wel weer gewoon mee. We zijn eerst naar Temple de Debod. Eerlijk gezegd weet ik er niet veel van, behalve dat er Egyptische stenen te zien waren. Mooi zag het er wel uit! Ook deze dag liepen we weer ontzettend veel. Zo kwamen we langs allerlei mooie straatjes. En het zonnetje scheen weer! Ook kwamen we een ontzettend leuk winkeltje tegen, waar ik het blouseje kocht dat je in de vorige outfitpost zag. Ook kwamen we langs Mercado de la Cebada. Die markt was van binnen heel erg oud en vervallen, dus daar waren we snel weer uit. We hebben weer erg genoten van een terrasje in de zon. We besloten om daarna naar het Olympisch stadion te gaan. We zaten iets van een half uur in de metro en kwamen uit.. in the middle of nowhere, dus konden we weer iets nieuws bedenken. We gingen naar Parque Juan Carlos I. Echt het vreemdste park dat ik ooit heb gezien. Het was immens groot, maar er was ongeveer niemand te bekennen. Gelukkig zijn we daarna weer teruggegaan naar de gezelligheid. In het Majaderitos café dronk ik een héérlijke pina colada en at ik eindelijk churros! 's Avonds gingen we uit eten bij de pizzeria. Ook smullen, natuurlijk. Weer een dag waarbij we van hot naar her hebben gelopen en ontzettend veel hebben gezien!

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Madrid is zo leuk! Ik zou graag nog eens terugwillen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's heb je gemaakt! Die tempel ben ik ook geweest, maar dan in de avond. Toen was het heel mooi verlicht! Aah, ik wil weer naar Madrid haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, de stad ziet er echt mooi uit. En mmm... pizza! Leuk dat jullie ook een shopdagje hebben gedaan, ga je een shoplog plaatsen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nomnom, pizzaaa! Hele mooie foto's weer, zo kleurrijk! Ik wil ook eens naar Madrid... ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een mooie foto's! Ik wil ook nog een keer naar Madrid. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben pas net op je terecht gekomen en heb een paar artikelen gelezen. Wat me meteen opviel is dat je echt echt super super super mooie foto's maakt! :o
    En je schrijfstijl is ook leuk!

    Liefs, Romana

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.