zondag 30 november 2014

# 051 - Instagram - week 48

Morning! Een fijne week had ik. Vorige week had ik heel veel dingen 'ernaast', maar nu viel dat heel erg mee. Ik heb lekker gewerkt, drie avondjes gesport, Expeditie Robinson en The Voice gekeken en buiten foto's gemaakt. Ik leefde me uit met Dubsmash en heb me verwonderd over hoe goed sommige mensen daarin zijn! Gisteren ging ik het dorp in om Sinterklaas-cadeautjes te kopen. Ik heb er al wel een deel van, maar helaas nog niet alles. 's Avonds ging ik naar Mockingjay - Part 1. Ik had best veel positieve dingen gehoord, maar als ik eerlijk ben vond ik de film wel wat tegenvallen. Ik had er meer van verwacht. Maar desalniettemin was het natuurlijk wel weer een mooie film om te zien. We gingen in Almere naar de bioscoop en het was ook mooi versierd in de stad met lichtjes! Voor vandaag heb ik lekker weinig op de planning, een beetje mijn kamer opruimen en 's avonds een hardlooprondje maken. Morgen is het decemberrr!


Toscane, juli 2014. ✗ Bloemen gekocht voor mama. ✗ Leuk haar na het hardlopen.


Sinterklaasjes. ✗ Summer details. ✗ Plaça Reia, Barcelona, februari 2014. ✗


Polaroid. ✗ OOTD. ✗ -


Nieuw kerstnagellakje. ✗ OOTD. ✗ Hele mooie oogschaduw. ✗


- ✗ OOTD. ✗ Plaça de Catalunya, Barcelona, februari 2014. ✗


OOTD. ✗ - ✗ -


Almere, bioscoopje. ✗

O'G3NE - Buttons (luister)

7 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ik vind de kerstverlichting in de stad altijd zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ootd stond je zo leuk! En wat een mooi nagellakje!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die witte blazer die je aanhebt is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond de nieuwe hunger games juist heel erg goed! Grappig, de meningen over deze veel verschillen heel veel van elkaar. Heerlijk die lichtjes in de stad, he!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.