zondag 24 augustus 2014

# 037 - Instagram - Week 34

Zo, dat was me 't weekje wel. Dit was mijn eerste werkweek van het jaar! Het hele jaar fulltime lesgeven in mijn eigen groep 5. En het ging goed. Ik heb 14 kinderen 'meegenomen' van groep 4 naar groep 5 en er 2 meiden bijgekregen. Wat een fijn clubje :). Het was alleen weer even wennen om vroeg uit bed te gaan, ik werd steeds midden in een droom wakker door de wekker. Op donderdagavond vierde mijn vader zijn 25-jarig jubileum. Hij zit al 15 jaar bij de zaak! Ik vond het superleuk om al mijn vaders collega's eens te zien na al die jaren. Het eten was enórm lekker (carpaccio, slibtongetjes, hazelnootbrownies met ijs..) en er werden mooie speeches gegeven. Trots op m'n pap! En dan nog een keer feest. Mijn moeder is gisteren 50 jaar geworden! We hebben gisterochtend een enorme Sarah in de tuin gezet en we hadden een spandoek gemaakt met de tekst: 'Sarah, kringloopfan, stepper, 50 en sociaal, onze Mirande heeft het allemaal. Mijn moeder kon zich geen beter cadeau wensen, haha. 's Avonds gaven mijn ouders een enorm feest in De Rede (waar ik normaal altijd uitga). Niet alleen voor mijn moeders 50e verjaardag, maar ook voor het 25-jarig huwelijk van mijn ouders in oktober. Het was een heel geslaagd feest. Mijn broertje, zusje en ik mochten ook vrienden uitnodigen, dus het was extra gezellig. Er was een supergoede band en de halve dansvloer stond vol met 'oude' mensen. Hilarisch. Deze week was heel druk en vol, maar ik heb er wel van genoten. Op naar weer een nieuwe week.

Volg me @denisekoopmans.


Papa's tomatensoep! ✗ - ✗ De Ponte Garibaldi overgestoken naar de wijk Trastevere.


Een nieuwe top, gekocht in de H&M in Rome. ✗ Uitzicht vanaf Castello Sant'Angelo. ✗ Nieuwe trui: Beverly Thrills.


Outfit in Toscane. ✗ Herfsttruien maar weer uit de kast.. ✗ Bij Fontana del Moro op Piazza Navona.


Onze rode jurkjes weer aan voor papa's etentje. ✗ OOTD. ✗ De tafel.


Een haardvuurtje in Augustus. Omdat het MOET. ✗ XXL Sarah! ✗ Feestnagels.


De Rede, klaar voor een feestje! ✗ Daphne en ik maakten weer eens een wc-selfie.

10 opmerkingen:

  1. Superleuke foto's! Ook nog gefeliciteerd met je ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Gefeliciteerd met je ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke foto's! Ik wilde trouwens even kwijt dat ik je header echt gaaf vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige foto's! Gefeliciteerd met je ouders!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je moeder! En een leuk rokje heb je aan, met die tropische print erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! En nog gefeliciteerd met je moeder! :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt als een hele leuke week! Nog gefeliciteerd met je moeder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je vader en je moeder!
    Klinkt als een leuke week :)
    xx
    p.s. Ik ben een nieuwe blog begonnen, misschien dat je het leuk vind om te kijken.
    www.thecommentt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.