maandag 19 mei 2014

A perfect day

Oh wauw, gisteren was een dag die niet beter kon. 's Ochtends ging ik heerlijk hardlopen. Het was nog rustig op straat en de temperatuur was perfect. 's Middags heb ik weer heerlijk kunnen zonnen op het dak. Hallo tanlines! En natuurlijk is zo'n fijne dag pas écht goed wanneer er ook wordt gebarbecued. En ik kan je zeggen, een betere barbecueman dan mijn vader ken ik niet. Het vlees is altijd zo lekker, vooral de kip! En lekker fruit erbij, zoals meloen en mango. En laat ik de stokbrood met kruidenboter, de salade en zelfgemaakte satésaus niet vergeten. Hebben jullie ook zo genoten van het weekend? En ook gebarbecued? Wat vinden jullie dan het lekkerst om te eten?

18 opmerkingen:

  1. Hmm, krijg gelijk zin om te BBQ'en! Ik hoop dat dit weer de hele zomer zo lekker blijft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm... Ziet er erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik heb samen met mijn vriend voor het eerst in ons nieuwe huisje gebarbecued! Nouja, buiten dus. Maar wel in ons tuin achtige ding. Haha. Het was heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh barbecuen, heerlijk! Wij hebben niet gebarbecued, maar wel heel veel in het zonnetje gezeten:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er ook allemaal heerlijk uit! Ik heb Zaterdag lekker in de tuin gebbq'd. Heeeerlijk! Ik ben vooral fan van kip, worstjes en de stokbrood.

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm klinkt inderdaad als een perfecte dag. Ik ben zo jaloers, ik heb moeten werken van 12:00 tot 22:00 in een snik hete keuken, wat heb ik toch een leuk baantje in de horeca.. Haha! Maar zo te zien heb jij wel een goed weekend gehad ja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. EXAMENS Mwaaaaaaahhh :( Dus helaas niet van het heerlijke weekend kunnen genieten. Maar vanaf volgende week ga ik dat wel doen !! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dit soort 'zomer'dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmmm jum! Ziet er lekker uit, en wat een leuke foto's weer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmmmm, dat ziet er allemaal heerlijk uit! Leuk zo'n kort verslagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hmm, krijg honger van je foto's ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fijn blogje!
    1000x genieten dit weer, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ongeveer hetzelfde gedaan! Ben ook begonnen met hardlopen, vervolgens lekker op het strand gelopen en afgesloten met een BBQ, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.