zondag 30 maart 2014

# 020 - Instagram - week 13

En weer een weekje voorbij! Deze week had ik weer fijne dagen met de kinderen in de klas. Op vrijdag gaf ik voor het eerst een spellingdictee aan de kinderen. Ik vond het best even spannend, want ik heb keihard mijn best gedaan om op heel veel verschillende manieren te oefenen met ze. En gelukkig zag ik dat ook aan de resultaten. Volgens mij hebben ze bijna allemaal beter gescoord ten opzichte van de vorige dictees, dus dat zegt wel iets. 's Middags verwende ik ze daarom even met een zakje snoep. Gisteren was ik naar de dierentuin met Huy. Het was echt heerlijk om daar in het zonnetje rond te lopen. Ook hebben we in de stad nog een softijsje gegeten en kibbeling. Ik was nog nooit eerder in Arnhem geweest, wat een fijn sfeertje daar! 's Avonds vierde Daphne haar verjaardag en gingen we nog uit. Gezellig als altijd! Ik hoop dat jullie allemaal nog even kunnen genieten van het weer vandaag.


Nieuwe nagellak, leuk kleurtje! ✗ Zelfgemaakte pompoensoep met broodjes. ✗ De iPad Air-hoes die ik heb ontworpen.


Spring! ✗ Selfietijd. ✗ Een foto van de shoot.


En nog een.. ✗ Lekker naar Shakira's nieuwe album luisteren en een schaaltje kwark eten na het sporten. ✗ :)


I whip my hair back and forth. ✗ Ik heb weer een kalanchoë! Ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt. ✗ Oké, nog één dan.


Throwback thursday, september 2013. ✗ OOTD. ✗ Aboriginals tekenen en snoepjes eten.


Gymtime! In dit gedeelte doe ik altijd squats, lunges en deadlifts. ✗ LOVE BREAKFAST. ✗ Here we go again.. wc-selfie 54673, hehe.

17 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! je breakfast ziet er heerlijk uit mag ik vragen wat je er allemaal in doet?

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In dit ontbijt zat Optimel bosvruchtenyoghurt, wat muesli (met stukjes gedroogde banaan en gedroogd fruit), wat cruesli met chocola en aardbeien, bevroren bosbessen en frambozen.

      Verwijderen
  2. Ik volg je blog al een tijdje, maar een reactie heb ik nooit achter gelaten. Ik ben dol op kinderen en vind het ontzettend leuk om verhalen over je klas te lezen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's .. lente gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De foto's van je shoot zijn echt heel gaaf! Leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke foto's! Die foto's van de shoot zijn echt gaaf:D x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's en wat tof dat jij je eigen Ipad hoes hebt ontworpen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke foto's en het nagellakje vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoals altijd weer een leuke instagram diary Denise! Alle foto's zie ik altijd al voorbij komen op Instagram, maar zo in een artikeltje vind ik het ook nog erg leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.