zondag 16 februari 2014

# 014 - Instagram - week 07

Vorige week schreef ik al dat ik een goede week had.. maar deze week was natuurlijk nóg beter. Want ik weet nu gewoon dat ik een baan heb! Ik had weer fijne dagen met de kinderen en op vrijdag werkte ik hard met de IB'er samen. Op zaterdag begon ik mijn ritueeltje met een lekker ontbijtje en keek ik The Carrie Diaries in bed. Ik trakteerde Estelle en mij op broodjes bij de Hema, gezellig! 's Avonds sprak ik af met Huy. We gingen naar Mizu in Zwolle. Ik was er nog nooit eerder geweest, maar ik vond het erg leuk daar. Gezellig kletsen en snacken, haha! We zijn zelfs nog even in de Rede geweest, maar er werd techno gedraaid en dat is dus níet mijn ding. Maar desondanks een leuke avond. Vandaag doe ik lekker lui in mijn onesie. En vanmiddag loop ik nog een rondje hard. En 's avonds kijk ik dan nog moordvrouw. Ik vind dat echt een superleuke serie!


Hmmm, zelfgemaakte pompoensoep van mijn vader, een salade en Italiaanse bollen. ✗ Deze foto was nog van vorige zaterdag. Denise en eten.. ✗ Deze cupido's maakte ik met de kinderen. Ik vind de linker vooral heel creatief, dit jongetje maakte er gewoon een indiaantje van, haha!


Oh, dit is ook heerlijk voedsel. Rijst met boontjes, varkensvlees en zelfgemaakte pindasaus! ✗ Hi! ✗ Denise de theeleut. Apple pie thee, zo lekker!


Een oude outfitfoto van september 2012. ✗ Erwtensoep met brood op donderdag. ✗ Selfie.


Zaterdagochtendritueel. ✗ En nog een oude outfitfoto, oktober 2012. ✗ Lekkere broodjes bij de Hema, rosbief en kip/ei.


Op zaterdagavond snak ik naar slecht voedsel.. hemels, hehe. ✗ Ook op zondag m'n havermout. Met een veel te makkelijke Zweedse puzzel..

15 opmerkingen:

  1. Leuke foto's =)
    Die appeltaart thee is echt lekker <3
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Oooh lekker eten allemaal zeg haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's en mooie selfie. Dat lukt mij echt nooit, haha!

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Apple pie thee is echt heerlijk. Ik heb nu een grote mok met het smaakje apple pie naast mij staan. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die oude foto's, ik vind het zelf ook heerlijk om te puzzelen, heb ook een boekje vol zweedse puzzels maar grijp toch ook wel vaak naar de antwoorden achterin :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's en nog gefeliciteerd met je baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk! Ik geniet altijd van jouw instagram foto's. Je eten ziet er ook altijd zo jaloersmakend lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! Die Appeltaart thee is zooooo lekker :) Ik ben je nieuwste volgster, volg je me terug?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je foto's zijn altijd zo leuk! En gefeliciteerd met je baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoals altijd weer een leuke diary! Je bent zo'n mooi meisje, gefeliciteerd nog met je baan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om je oude outfitposts nog even te zien! En gefeliciteerd zeg, super meis!! :D En ik heb toevallig net ook een Zweedse puzzel gedaan hhi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.