donderdag 10 januari 2013

Trend: studs

Eerst twijfelde ik of ik studs moest nemen voor een nieuwe collage. Want het is al zó lang een trend. Maar aan de andere kant.. blijft dat waarschijnlijk nog wel even zo. Je komt er nog steeds looks mee tegen. En het leuke is toch wel: het zit óveral op. Van boven tot onder: op een pet, blouse, jackje, riem, shortje, schoenen, tassen, sieraden. En het staat gewoon heel stoer! Bij het maken van deze collage kwam ik erachter dat een actrice uit Revenge (een van mijn favo series) lookbook heeft! Het is Ashley, nummer 9 op de collage. Heb jij iets met studs? En áls je iets zou kopen met studs, wat zou het dan zijn?
















































1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.

26 opmerkingen:

  1. Ik zou de zesde outfit zó dragen! Eigenlijk allemaal wel, haha ;-) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ze ook lookbook heeft!
    Ik vind haar altijd zo'n mooi meisje in de serie.
    Studs blijft geweldig, vooral op leren jasjes vind ik 't prachtig :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke collage! (En een hele leuke trend, ofcourse...) Jaaaa, Ashley uit Revenge vind ik ook zo leuk! Ik lig echt een heel stuk achter in de serie, maar vind haar echt heel tof, ook met haar kledingstijl! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind studs superleuk, heb er wel een aantal dingen mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie collage! Ik de 8e outfit heel erg leuk!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh mooie foto's heb je verzameld!
    ik heb ook een hele collectie studs,
    moet eens tijd maken voor DIY's!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakt altijd van die leuke collage's. Echt leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die eerste van de tweede rij is leuk, de andere eigenlijk ook wel haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind studs ZO ontzettend leuk! Mooie inspi! Die studs beha vind ik geweldig, wel wat gewaagd en mag 'm zelf niet dragen van m'n ouders (hey, er zijn grenzen.) Maar wel heuuul mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt zo gaaf allemaal! Wil het allemaal hebben <3-<3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke collages!
    Ik vind studs erg leuk, zolang het niet te veel is en op een goede manier wordt gecombineerd

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great post!
    You have such amazing blog! <3
    http://dreameranete.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik houd ook echt van studs! Ik kijk nu ook Revenge, sinds een weekje denk. Ik ben er dol op!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hou ook van studs! Maar nu ik er zo over nadenk, heb ik geen één kledingstuk met studs haha :P Wordt eigenlijk wel hoog tijd!

    Liefs, Irene
    SISTERS IN PARADISE

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ten eerste: wat een ontzettend mooie header!! (ik zie 'm ook echt nu pas, maarja beter te laat dan nooit toch?! ;)). En ik blijf studs gewoon een leuke trend vinden. Vooral studded jasjes of laarsjes vind ik altijd heel mooi. :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb net studs besteld, dus ik ga binnenkort een een paar items studden. Ik vind het echt een heel leuke trend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke collage weer! Ik heb best veel dingen met studs.; Een tas, een hemdje, een mobielhoesje, loafers, een broek en sieraden! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aah ik hou echt van studs! Ook leuk om zelf ergens studs op te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hóúú van studs! Ik heb ook al meerdere keren getwijfeld om er nog een artikel over te maken, en uiteindelijk niet gedaan. Maar toch wel heel leuk om deze collage te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het heel stoer staan! Ik heb zilveren studs op mijn blazer gezet, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.