dinsdag 4 december 2012

The last time

Hieronder zie je nog wat foto's van afgelopen zondag, toen mijn oma's verjaardag bij ons werd gevierd. 81 alweer! De glazen op de eerste foto heeft mijn moeder gemaakt, door het voetje te schilderen met schoolbordverf en er met krijt de namen op te schrijven. Ziet er superleuk uit. Het wokken was ook gezellig en lekker, hoewel ik wel te veel gegeten heb.

Vandaag heb ik de laatste officiële les op de pabo. Ik krijg nog wel een paar keer hoorcollege's en intervisie, maar geen echte lessen meer. Het voelt raar. Bovendien ga ik vandaag ook voor de laatste keer met de 330 (buslijn). Vanaf 9 december is er éindelijk een trein die vanaf Dronten naar Zwolle gaat! De 330 was echt een rotbus, bijna altijd stampvol. Ik moet wel een stukje langer fietsen om bij het station te komen, maar hopelijk is het dat waard.

Eyelar Mirzazadeh & Ed Sheeran - The A team (luister)

22 opmerkingen:

  1. Super leuke foto's! Die glazen zijn heel leuk. En fijn zeg een trein. Ik persoonlijk heb echt een hekel aan openbaar vervoer! Een trein is dan nog het minst erge haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die glazen zien er echt heel leuk uit! En ik eet ook altijd te veel met wokken haha. Altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit, gefeliciteerd! En wat een leuk idee om de glazen met schoolbord verf te beschilderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefelciteerd met je oma! :)
    Het liedje van Eyelar en Ed Sheeran vind ik echt zo mooi, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, vooral die eerste is super chique! Wat een leuk idee, met die verf! Veel plezier vandaag, op je laatste dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige foto's! ♥ Oh, en dat liedje is zo mooi! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk die kaarsjes. Hé en ik zie Eyelar Mirzazadeh staan, dat was zo goed met Ed Sheeran! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk idee van die glazen! En wat fijn dat er nu een treinverbinding voor je is

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er gezellig uit!
    ps: mss wil je meedoen met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie glazen! Fijn van die trein! En ja dat rijmt maar het is bijna sinterklaas (:
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er gezellig uit! :) Die glazen zijn echt tof, en die kaarsjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er supergezellig uit. Die glazen vind ik zo leuk geworden, echt persoonlijk!
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die glazen en Kaarsjes zijn echt leuk gedaan zo!
    Ziet er gezellig uit!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die glazen zijn echt leuk gemaakt! Gefeliciteerd(:
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, die glazen! Hopelijk is de trein beter dan de bus!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.