zaterdag 17 november 2012

Outfit

Weekend is meestal leuk, maar dit weekend sla ik liever over. Ik zal eventjes flink wat moeten doen voor school. Maandag moet ik namelijk mijn definitieve onderzoeksvoorstel afhebben (en dat heb ik nog niet) én ik moet een sollicitatiebrief schrijven voor de sollicitatie-avond op de pabo (fictief, maar toch ook behoorlijk echt). Gelukkig heb ik daar vorig jaar al mee geoefend! Ik ga vanmiddag nog even naar de kerstshow bij Lisa in de winkel. Daarna moet ik zelf werken. Een saai weekend dus.

Op de outfitfoto's zie je mijn nieuwe trui. Ik heb deze gewonnen op de blog van Linda! Ik voel me echt een geluksvogeltje.. want ik won laatst ook al een geweldig tafeltje.

Trui - Pieces, velvet legging - Action, blouse - Vero Moda, armbandje - braderie, oorbellen - Six

44 opmerkingen:

  1. Super leuk en wat staat het je ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke trui! Heel leuk gecombineerd ook! En mooie foto's ook weer, vooral de 3e!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie outfit zeg!
    Ik vind je trui heel leuk :-)
    Heel veel succes met je huiswerk!

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die trui is echt zoo mega geweldig! Lucky you! Je verdient het ook! En wat is ie superleuk te combineren met de velvet legging! Ahh, me wants de trui! ♥ Superleuk ook die laatste foto! Dat is altijd minder dat vele huiswerk... gelukkig ben ik er net een beetje vanaf, hihi. Good luck!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super outfit!! Ik vind de combinatie van de trui en legging mooi :) En leuke spontane foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geluks vogel! Jaloers op je trui hij is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met je huiswerk!

    Leuke trui <3

    Liefs,
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele leuke trui! Ik vind bordeaux rood je echt leuk staan!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die trui wil ik ook echt nog heel graag, maar dan in het grijs! Heb alleen jammer genoeg nog geen tijd gehad om naar Pieces te gaan :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe trui! Staat leuk met die velvet legging :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk trui! & die laatste foto is echt leuk haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk dat je die hebt gewonnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige outfit, ik hou echt van je trui!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke outfit! De trui is prachtig, echt gaaf dat je die hebt gewonnen. :)

    My blog exists 2 years today! Join one of my giveaways: http://www.veer-blog.blogspot.nl/2012/11/happy-birthday-to-blog-give-aways.html

    BeantwoordenVerwijderen
  15. echt een geweldige trui! Geluksvogeltje dat je bent! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. had al gezien dat je hem gewonnen had, gefeliciteerd!
    ik wil ook heel graag die trui, hij is zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh daar deed ik ook aan mee, super leuke trui! :)
    Staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke outfit! Succes met werken aan school! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk! Die trui heb ik ook maar dan in het grijs, bordeaux rood is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahahahah die laatste foto! Perfecte moustache Denise. :p Leuk! Ik vind je trui echt supertof, lucky u dat je die won. Veel succes met school nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattige snor trui!:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke foto's en leuke outfit!
    Mooie nagellak heb je ook op trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oehoe, die trui, zo leuk♥
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hele leuke outfit! die trui heb ik ook zien hangen, maar was bang dat ik er dik in zou lijken. maar nu heb ik spijt, ziet er super leuk uit bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij staat je echt leuk, ik wil hem ook passen. :) Geluksvogel ben jij, veel succes met school en met je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel toffe outfit! Sta je allemaal heel erg tof! Die laatste foto is ook heel erg toepasselijk. ;)
    Leuke blog heb je, ik ga je blog volgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey!
    Love je blog!
    Ben nog een beetje nieuw met bloggen dus ga je volgen!!
    Misschien vind je het ook leuk om een keertje bij mij te kijken?!
    xx riannejasperina.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die trui is echt liefde en staat je heel goed! Ik heb ook zo een legging maar vind hem echt zo zwaar niet lekker zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, leuke outfit zeg! En erg mooie foto's!

    X Melanie
    www.melaniescrapbook.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hij staat je goed! Cool om de trui terug te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een fantastische trui! Ik hou van de kleur én het snorretje! Hij ziet er ook zo ongelooflijk comfy uit! :) Verkopen ze deze nog bij Pieces?
    Liefs, Lore

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.