dinsdag 14 augustus 2012

Outfit

Ola. Vandaag was weer een fijn vakantiedagje. Ik heb lekker uitgeslapen en een aflevering van PPL gekeken buiten op het dak. Toen bedacht ik me dat ik had beloofd om langs te gaan bij Lisa op het werk. We hebben lekker gekletst met een cappuccino en daarna een cola light. Binnenkort gaan we elkaars vakantiefoto's bekijken. Er was ook weer een kofferbakmarkt, maar ze waren net aan het opruimen. Ik zag nog een mooi doosje en toen ik vroeg hoe duur het was, kreeg ik te horen dat ik het mocht hebben! Ik zal het later nog laten zien. Hieronder zie je mijn outfit van vandaag.

Erik Arbores - Gold (radio edit) (luister)

30 opmerkingen:

  1. klinkt als een leuk dagje.
    Wat leuk dat je dat doosje zomaar mocht hebben! Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet :)
    Leuke outfit, ik vind je rok heel gaaf!
    Liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke zomerse look! Heel mooi

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben verliefd op je rok! Ik moet er ook nog een kopen in die stijl! Ik vind het echt zo leuk. Je hebt hem trouwens erg leuk gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOVING THESE SWEET COLORS...I AM FOLLOWING...HOPE YOU JOIN THE PROVERBS TOO.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige outfit! Ik bedacht me dat ik al een tijdje niet meer op je blog heb gekeken, maar super leuk om alles even terug te lezen. Je blog blijft gewoon leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waaauw, die rok is zooooo mooi! waar is die van? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben benieuwd naar het doosje en zomerse outfit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt wel een hele leuke outfit! Staat je echt geweldig. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke outfit, die rok in combinatie met de ketting is echt super <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die mandrijnkleurige top staat mooi bij je minty rok! :D
    Mooie kleur nagellak ook! Welke is het? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit! En leuk dat je het zomaar mocht hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je outfit is weer prachtige! :) Mooie kleurtje ook bij elkaar. En fijn dat je dat doosje gewoon mocht hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke outfit! En wat ben je mooi bruin geworden! Jaloeeeers! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leeuuuuk!

    xofemke.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw al die kleuren in je look gaan zo mooi samen!
    Echt zo'n mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super outfit! Die rok is echt heel erg leuk, ik zoek al een tijdje naar zo eentje! waar heb je deze vandaan? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk leuk leuk!
    Staat je ook erg goed!


    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.