dinsdag 1 mei 2012

Galaxy tee

Haiii. Hoe was jullie dag gisteren? Ik ging voor het eerst in mijn leven op de rommelmarkt staan en ik denk dat het ook gelijk de laatste keer was. We dachten een goed plekje te hebben, maar het leek wel alsof lang niet iedereen langs ons kwam. We hadden best goede en leuke spulletjes, maar uiteindelijk hebben we maar zo'n 10 euro verdiend. Natuurlijk gaat het niet alleen om het geld, maar als iedereen voorbij loopt is er niet veel aan.. Rond een uur of 2 zijn we er maar mee opgehouden. De avond ervoor was trouwens wel gezellig. Ik ging uit met vrienden en daarvoor hadden we lekker gegeten en een spel gedaan. Op de foto zie je mijn nieuwe t-shirt en ook een nieuwe armband. Ik kwam erachter dat mijn favo blogger Kenza hem ook heeft, hoe leuk!

Het t-shirt is van Gina Tricot en dus niet in Nederland te vinden..

33 opmerkingen:

  1. Waar heb je dat shirt vandaan? I love it!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een supervet t-shirt! Wel toevallig dat je dezelfde als Kenza hebt hihi, ook mijn favo fashionblogger!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ZO jaloers! Ben verliefd op alles met galaxy print. Had hem ook al bij kenza gezien maar het shirt is toch vang Gina tricot? kan je dat merk ook in nl kopen? kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankjewel! Ah, waarom was je koninginnedag niet zo geweldig? Trouwens, je shirt is echt heel mooi. Echt een uniek shirt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dan ben je dus de enige met zo'n vet shirt hier! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk shirtje! Wat jammer van je rommelmarktje.. maar het was gelukkig wel héérlijk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk shirt!
    Jammer dat je niet zo veel verdiend hebt met de rommelmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh jammer dat je toch op een verkeerd plekje stond! :(
    Wel een tof shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf shirt, zeg! Oh zo herkenbaar met de rommelmarkt.. Ik heb er ook één keer gestaan, maar toen liep het ook niet echt. Soms kan je je spullen nog beter via marktplaats verkopen! Wel goed, dat je nog een fijne avond heb gehad! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw gaaf shirt en leuke armband! Ik ken het.. Vorige keer heb ik er ook op gestaan. 6 uur lang en 4 euro. Achja, dan weten we dat ook weer toch! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf. En das wel balen! :C
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf shirt, lekker uniek zo in Nederlands, als niemand hem heeft! :) En leuk dat je favo blogger hem ook heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha wij hebben ook op de rommelmarkt gestaan, en dat ging juist heel goed! We hadden ook niet zo'n goede plek, maar toch veel verdiend. Ik vind je shirt echt heel gaaf!x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat jammer van de rommelmarkt.. :( Wat een onwijs leuk shirt! :)

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben echt jaloers op je shirt! Hij is moooi! :) Jammer van de markt, zelf rond lopen is waarschijnlijk wat leuker. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Balen van de rommelmarkt zeg! maar JE TSHIRT <3__<3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een mooi shirt en armband zeg!
    Ik heb dit jaar de rommelmarkt maar een jaartje overgeslagen, aangezien er bij mij meestal ook niet zo veel mensen langskomen haha. Maar het is meestal wel gezellig.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie ketting, jammer dat je niet zoveel hebt verkocht. x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. idd jammer dat je niet veel verkocht hebt! echt bale als je een minder goede plek hebt, maar dat shirt is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt je shirt met leuke accessoires gecombineerd! Gaaf dat je favoriete blogger hem ook heeft. Het is inderdaad niet veel aan als mensen je spulletjes niet kopen - maar gelukkig was het de avond er voor wel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. geweldig shirt! Ik wil graaag een fishtail rok met die print!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk! Dat is heel vaak bij die rommelmarkten, mensen kijken en niet kopen..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Love the shirt!
    Super mooi !

    GO & CHECK OUT MY GIVEAWAY!
    XO Tali

    http://hersecondskintali.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi shirt!
    Ik ben niet zo'n fan van rommelmarkten haha.

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt een super tof shirtje

    www.maritenanne.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.