maandag 9 april 2012

TWINTIG

Happy birthday to me! 20 jaar.. 20! Ik overdrijf misschien, maar ik vind het oud klinken, haha. Ik voel me ook geen 20. Van mijn ouders heb ik geld gekregen, want het enige wat ik nog steeds wil is - je weet vast wat er gaat komen - een spiegelreflex. Op mijn vaders feest heb ik ook nog geld gekregen van familie. Aankomende zaterdag geef ik nog een feestje voor vrienden. Helaas heb ik niet het weer dat ik vorig jaar op mijn verjaardag had. Toen was het warm en scheen de zon. Ik moet het er maar mee doen! Iedereen nog een fijne tweede paasdag. Liefs!


67 opmerkingen:

  1. Gefeliciteeerd! Jeetje dat je echt al 20 bent;o Dat had ik niet verwacht! Een hele fijne verjaardag ondanks het mindere weer, en hopelijk heb je snel je spiegelreflex! xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en nog een leuke dag! Ik ben morgen jarig, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! En een hele fijne dag!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Denise! Fijne dag!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!! Fijne dag :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Jammer van het weer inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd en een fijne verjaardag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Maar er ondanks het weer maar een leuke dag van :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Ik ben 18 maart 20 geworden, maar voel me nog steeds niet 20. Een erg aparte leeftijd, nu ga je elk jaar dichter naar de dertig, nog even en ik word oud haha!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag, ook al zit het weer niet mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je snel genoeg geld bij elkaar voor een spiegelreflex & een fijne verjaardag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Happy birthday! Ik vind 20 wel een mooie leeftijd hoor, klinkt niet oud haha.
    Ahh een spiegelreflex is echt nice, ook altijd nog mijn 'droom'. Hihi.
    Veel plezier vandaag.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteeeeerd! Maak er een hele leuke en gezellige dag van! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! Ik had het ook écht niet verwacht. Veel plezier nog vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Happy birthdayyy!! :D Ik ben 22, maar voel me soms nog 16 haha ^^
    Geniet van je dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd! Ik ben ook vandaag jarig!, ben 19 geworden, vind ik ook echt al oud klinken hihi. Maak er een leuke dag van! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd! :D
    Maar jeetje, 20? Niet verwacht om heel eerlijk te zijn, had je jonger geschat!
    In ieder geval een fijne dag, en hopen dat er tenminste nog een béetje zon bij komt kijken, dat heb je wel verdient :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd! En hopelijk heb je nog een leuke verjaardag :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd, hopelijk is het volgende week wat mooier weer als je het met je vrienden viert!

      Verwijderen
  22. Gefeliciteerd. have a nice day and a happy easter!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! Enjoy your day haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd! een fijne verjaardag en maar hopen dat er nog een beetje zon komt! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteeerd! Ik had je wat jonger geschat idd!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd meid! Geniet ervan

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van! Ik hoop dat je een mooie spiegelreflex koopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Proficiat!! Maak er een leuke dag ! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd! Nog maar een hele leuke dag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteeeeerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt! En ik kan me voorstellen dat 20 oud klinkt;)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Van harte gefeliciteerd! Veel plezier vandaag. x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteeerd! ♥ Veel plezier nog vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. GEFELICITEERD! 20 al :D Nog vele jaren te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. gefeliciteerd met je 20e verjaardag! Nog een een hele fijne dag gewenst en succes met het uitzoeken van een mooie spiegelreflex!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je 20ste verjaardag! Nog vele jaren erbij! ik wens je veel geluk in j eleven! en natuurlijk nog een leuke verjaardagsfeestje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd <3 en wat een mooie leeftijd zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een heel gelukkige verjaardag met heel veel cadeautjes en een geweldige tijd met vrienden en familie. Ik ben echt benieuwd naar foto als je die gaat zetten en benieuwd naar de outfit die je gaat dragen. Je blog is werkelijk geweldig. Blijf zo voort doen meisie.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteeeerd!
    Weet je trouwens al welke camera je wilt?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik hoop niet dat ik je beledig als ik zeg dat ik je een paar jaar jonger had geschat! Van harte gefelciteerd lieve Denise! X

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd met je 20e verjaardag! Succes met het kopen van een spiegelreflex, echt gaaf. Die foto is ook super. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd! (: 20 klinkt inderdaad opeens zo veel ouder dan 19, hihi.

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow wat grappig dat je al 20 bent! Klinkt echt ouder dan 19 vind ik. Hopen dat je genoeg geld bij elkaar sprokkelt voor een spiegelreflex! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. GEFELICITEERD! wauw 20! geniet van je feestje :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Haha ik had er dus ook al last van toen ik twintig werd. Het klinkt ineens veel ouder!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik ben net 4 weken op reis geweest met m'n Samsung NX11, geen spiegelreflex, maar wel een systeemcamera. Super licht, handig, compact, en maakt prachtige foto's, gelijk aan een spiegelreflex.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.