maandag 5 maart 2012

5 maart

Hmmm, vakantie is over, stage begint weer. Vanochtend was ik gewoon bij de kleuters, maar vanmiddag was ik weer even nodig in groep 3/4. Morgen ben ik vrij, want er wordt namelijk gestaakt in Amsterdam. Tegen de bezuinigingen! Ik was het eventjes vergeten, maar een extra dagje uitslapen vind ik helemaal niet erg. Misschien maar weer eens iets aan school doen.. misschien ook niet.. Haha. Anyways, ik ben nu lekker niks aan het doen :). Hier nog wat foto's uit Denemarken!

Bingo Players - L'Amour (Original Mix) (luister)

33 opmerkingen:

  1. wauw, hele mooie foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's heb je gemaakt :D En tegen uitslapen zegt niemand nee natuurlijk. x Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah die huisjes op de laatste foto. Ziet er zo gezellig uit!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!
    Vooral die laatste vind ik geweldig hihi, al die kleurtjes :)
    Liefs, Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe foto's weer :-) Geniet maar van je vrije dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauww, echt mooie foto's! Die laatste is leuk, al die gekleurde huisjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's, vind vooral die met die rotsen echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's heb je gemaakt zeg ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Denemarken is fijn, leuke foto's.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele mooie foto's! en we zijn best jaloers dat jij morgen vrij bent haha. wij hebben gewoon les...

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's zeg! En wat tof dat je morgen de hele dag vrij bent, ik ben morgen de eerste 4 uur vrij.. Dus dat betekent om 12 uur beginnen en dan tot 2 uur naar school. Haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's en heerlijk dat je morgen een dagje vrij hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie foto's !!
    de derde foto vind ik erg mooi xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hahaha aww super lief!! Ik heet Yadel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's! Ik heb morge alleen eerste uur les.. baleeeen.


    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto's! Lekker dat je vrij bent, ik loop op een KDV stage, dus geen staking helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah wauw, zulke mooie foto's! En veel plezier met je vrije dag morgen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie foto's, veel plezier met je vrije dag! Ik moet ook maar een uurtje naar school :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt mooie foto's! Veel plezier met je vrije dag, zou ik ook wel willen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie foto's!
    Wat leuk dat ze daar van die gekleurde huisjes hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw, wat prachtig daar!
    super mooi om te zien
    ik vind je top van je vorige outfitpost heel gaaf

    new outfit post - Simple tuesday
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.