zondag 1 januari 2012

Beauty day

Zo, deze eerste dag van het 2012 kan ik gerust een beauty-dagje noemen. Ik heb mijn voeten zo erg gekweld door vannacht van 1 tot 5 op mijn wedges te staan hupsen, dat ik besloot om ze even in een voetbadje met soda te laten weken. Er kwamen ook nog wat raspjes aan te pas en tot slot smeerde ik ze lekker in met een cacaocrème. Ondertussen bekeek ik een filmpje op beautygloss en dat maakte me enthousiast om zelf ook op te gaan ruimen. Met mijn zusje ben ik de hele middag bezig geweest met dingetjes schoonmaken, weggooien, overzetten, enzovoort. Het is nu allemaal weer mooi, schoon en overzichtelijk. Ik heb wat foto's gemaakt om jullie er een beeld van te geven. Ze zijn helaas niet zo goed, omdat het buiten zo donker is, maar who cares? Oke, tijd voor de foto's.

Mijn zusje heeft allemaal crèmes bij elkaar gedaan. Ik betwijfel of ik dit daadwerkelijk ga gebruiken.. uch.
In deze koffer zitten bodylotions, een doos met sieraden die ik eigenlijk niet gebruik en andere spulletjes die ik niet zo vaak nodig heb.
Armbanden en oorbellen. Dit stond al zo.
Reinigingsmelk, tonic, foundation, dagcrème, watjes en wattenstaafjes. Dit gebruik ik elke dag.
Een beker van Blond Amsterdam met make-up spulletjes die ik elke dag gebruik, een haarborstel, kam en oogschaduw.
Dit zijn de kastjes boven mijn wastafel. Links, van onder naar boven: deodorants en nagellakremover, scheermesjes, make-up-palletje. Midden, van onder naar boven: vaseline, crèmes, scheerschuim, tandenstokers, haarproducten, een geurtje, wattenstaafjes, neusspray. Rechts: tandpasta's en tandenborstels.
Een overzichtje.

22 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo'n beautydagje! Ziet er leuk uit zeg.
    Gelukkig nieuwjaar!

    www.thisoddgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Zo tof dat je een eigen wastafel hebt! Er leuk aangekleed:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke post! Ik gebruik dezelfde reinigingsmelk, dezelfde foundation en dezelfde oogschaduw van Essence, hihi! En die beker van Blond is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop niet dat mijn zusje zoiets gaat proberen...
    Je kamer is zo leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk gedaan
    ik heb vandaag ook zitten opruimen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en makkelijk ingedeeld! Ik moet ook maar weer eens gaan opruimen, ik heb echt te veel spullen die ik niet kwijt kan, en die ik niet eens gebruik.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan zeg, mooi opgeruimd! Wat leuk dat je ook een beautydag had, dat voetenbadje lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah toevallig, ik heb ook mijn make-up spulletjes opgeruimd vandaag en mijn 'beautytafel' opnieuw ingericht. Ziet er heel mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lekker zo'n dagje! Even helemaal bijkomen! Mooie foto's!!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk zo beautydag! echt leuk om te zien! ik moet het ook opruimen ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dit vind ik altijd superleuk om te zien zoiets! Ziet er echt leuk uit! Liefs en een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mag ik weten wat voor cacaocreme je hebt gebruikt???

    Leuke post, je hebt leuke beautyspulletjes!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet dat er netjes, gezellig en leuk uit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er super leuk uit! Ik doe ook wel 's een beautydag! Happy new year!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er leuk uit-- zo iets wil ik ook heel graag doen!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je nieuwe lay out is echt superleuk! :) Vooral je banner vind ik erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n dagje kan ik ook wel gebruiken... Ziet er leuk uit! Nog een gelukkig 2012 toegewenst! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oeeh ziet er heerlijk opgeruimd uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.