zaterdag 24 december 2011

Glitter nails and Christmas cards

Ho ho ho, merry Christmas! Vanavond is het eindelijk Kerst :). Vandaag heb ik eerst even iets aan school gedaan en de zolder schoongemaakt voor mams. Gisteren was ik uit met mijn liefste vriendinnetjes Lisa en Esmée. We hebben eerst wat in de Rede gedronken/gekletst en daarna ben ik nog met Esmée naar de Overkant geweest. Helaas kon ik mijn jas echt nèrgens vinden, dus ik moet straks maar eens kijken of ie er nog is.. Ik mocht mijn zusjes nagellak lenen, ik vind hem zo mooi! Op en top Kerst. My lovely wishes for you!

18 opmerkingen:

  1. Merry X mas, ook voor jou !
    PS, like your nailpaint !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie nagellak, echt kerstig inderdaad! Merry x-mas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie nagellak! Jij ook hele fijne feestdagen en ook alvast een gelukkig nieuw jaar! :D Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat balen van je jas, heb je al gekeken of die er nog is ?
    Erg mooie nagellak en fijne feestdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die nagellak is echt prachtig, zo mooi! Wat vervelend dat je je jas kwijt bent, hopelijk vind je 'm snel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw ik ben al een tijdje niet meer op je blog geweest maar wat is je lay-out prachtig!
    Super mooie nagellak ook!
    Fijne kerst! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, super mooi je nagels! is dat een lakje of heb je dat zelf gedaan?
    fijne kerstdagen XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, echt heel leuk! Ik moet nog even bedenken hoe ik mijn nagels ga doen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie nailart.
    Fijne kerstdagen meid.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een supermooie nagellak is dat!
    Zijn dat twee laagjes?
    Die glitters zien er leuk uit!
    &Oh wow de Rede, ik was alweer vergeten dat dat bestaat ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.