vrijdag 16 september 2011

Shoplog

Wat een dag! Vanochtend had ik mijn allereerste rijles. Ik had geen idee dat ik al gelijk mocht wegrijden uit mijn eigen straat, haha. Ik vond het leuk en volgens mij ging het ook wel redelijk goed. Daarna ben ik naar de kapper geweest. Ik ga nu denk ik wat vaker in plaats van maar een paar keer per jaar. Zo blijft het er toch wat mooier uitzien denk ik. Omdat ik nog een hele middag over had, besloot ik om naar Almere te gaan om te winkelen. Helaas duurde het reizen langer dan het winkelen zelf, omdat het station in Lelystad was gesloten. Ik heb wel een paar leuke dingen gekocht, jullie krijgen er snel een outfit van te zien!

Super sqin jeans - H&M, cardigan - H&M, nagellak - H&M, t-shirt - New Yorker

24 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes! Dat shirt met die tijger er op is erg mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke koopjes, en ik vind je tijger shirt super cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke aankopen! ben benieuwd naar een OOTD ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Vooral dat shirt ziet er heel gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAAAAAAAAAAAH dat shirt is zooo ontzettend gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je allereerste rijles, wat leuk!
    Hihi, ik moet ook echt weer naar de kapper.
    Leuk lakje.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh dat tijgershirt ziet er vet uit hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat vestje heeft echt een hele mooie kleur. Ik wil ook nog graag zoiets!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Do you want to join my photo contest? Because I have almost 100 followers:) And I'm very happy. Visit my blog for more information. Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke aankoopjes! dat tijgershirtje is echt cute! :)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nice blog.following you now.please follow back if you like my beauty and fashion blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben je ook al een tijger! Ik heb ook tijgershirtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw super gaaf shirt! succes met je rijlessen!
    xamber

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke spulletjes! x
    http://theneonsign.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. echt mooie kleur nagellak:) I love it:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuke koopjes! ik heb dat vestje van h&m ook! (;

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ah, leuk van je rijles haha! super leuke aankoopjes, ben benieuwd naar outfits!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.