zondag 13 februari 2011

One week to go

Het is zondag en ik word wakker om acht uur. Niet meer in staat om door mijn neus te ademen. Ja, ik ben nog steeds verkouden en ik heb geen idee wanneer het nou ophoudt. Ik heb gelezen, wat voor school gedaan, TVD gekeken - ik kan nu wel zeggen dat ik verslaafd ben - en zometeen ga ik denk ik beginnen met het inpakken van mijn koffer. In minder dan een week zitten we al in Londen. Ik kan niet wachten! Morgenochtend moet ik eerst naar stage, maar 's middags heb ik nog een eindgesprek. Ik moet dus eerst naar Lelystad en daarna naar Zwolle. Héél fijn.. Maar ik overleef het wel, denk ik.

31 opmerkingen:

  1. wauw, leuke outfit! ik wil ook naar london, hihi! ik wens je alvast veel plezier! als jij in london zit, heb ik nog een weekje school :( XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. irritant he die verkoudheid!
    ik heb het ook :(
    vooral keelpijn ook enzo,
    hoop voor je dat het snel overgaat.
    je schoenen en ketting vind ik geweldig

    kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto, heerlijke omgeving!
    Veel plezier in Londen, ik ben jaloers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice outfit! en wat tof dat je naar londen gaat♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit.

    Veel plezier in Londen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk dat je naar londen gaat!
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die week is zo voorbij!
    Leuke outfit he je weer aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi weer!
    veel plezier in londen!
    ik vind je kleur van je spijkershort echt mooi!:D
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah echt leuk, ik ga dit jaar ook naar Londen! :) Heel veel plezier he ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Balen dat je zo verkouden bent! Alvast heel heel veel plezier in London :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit! Succes morgen!

    En leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. London, zooo jaloers! En leuke outfit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wanneer ga je precies naar Londen? Ik ga namelijk a.s. zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto! Hoe krijg jij die foto's evenbreed als de tekst..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooh leuk, dan heb je wel al vroeg vakantie! Ik ga vliegen, en met school :) Wel maar 4 daagjes :(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aah super leuke outfit!
    en gaaf dat je naar london gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben ook al zo verkouden! pfff! zo vervelend.. maar mooie outfit en heel veel plezier in Londen he, geniet er maar lekker van :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige outfit! En veel plezier in London, je gaat het geweldig vinden! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bedankt voor je comment op mijn blog!
    Heel leuke outfit. En Londen, ik ben jaloers. Moet ik toch ook nog eens terug heen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. londoooon leuk!!
    ik ga over 2 maandjes met school:)

    en ja dat tasje is schattig he,

    ik vind je kettingen in de vorige post echt leuk xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super leuke outfit (en blog) Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. supermooie foto en outfit!
    en leuk dat je naar londen gaan, i'm a bit jealous!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb jij een druk leven!;)
    echt een leuke outfit,
    and have fun in Londen!
    x

    my-fashion-fairytale.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.