woensdag 30 juni 2010

Hola! Ik ben druk bezig met het afmaken van mijn laatste verslag. Het is echt een rotwerk. 't Is namelijk een levensbeschouwelijk verslag, met de stomste vragen. Ik doe er ongeveer elke dag twee, en dan moet ik ook nog een levensweg maken en nog meer onzin. Vandaag heb ik ook nog mijn kamer opgeruimd. Dat prikbord heb ik een tijdje geleden verruild voor een memobord. Hij is al aardig vol, zoals je op de eerste foto kan zien. Ik heb een hekel aan het gevoel nog iets af te moeten maken. Volgende week maandag lever ik het verslag en nog een ander verslag in. Dan ben ik écht vrij!


Sia - Clap your hands

20 opmerkingen:

  1. Hele leuke foto's! Veel succes nog met school!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die onderste foto's in dat lijstje vind ik erg leuk! Ook het geschreven tekstje op je prikbord is leuk en erg waar!!
    Succes met school:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij een leuk memobord zeg! Echt heel leuk. Dat fotolijstje aan de linkerkant op de onderste foto. Dat plaatje die daar in zit had ik op de kaft van mijn franse boek geplakt. Helaas zit die nu in de prullebak. Ik heb er toch een beetje spijt van want zo in het lijstje ziet het er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die tekst is mooi op de eerste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kamer, en mooie foto`s!
    Succes met je verslag, klinkt inderdaad saai!

    Heb je zin om mee te doen aan mijn H&M giveaway(Als je al meedoet, bij deze dan: Sorry)?
    http://the-girl-with-the-pink-nails.blogspot.com/2010/06/give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk memobord. Je blog is heel erg leuk, ook erg mooi gedaan die balk hier boven in, ik kan even niet op de naam komen hoe dat heet. Maar erg schattig met die roosjes en foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw wat een mooie fotoos! Echt inspirerend, vooral die tekst over een brief! Daar ben ik t zo mee eens (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog veel succes met je verslag :)

    Je hebt een erg leuk memobord!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk memobord!
    &Bedankt voor de felicitatie ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. supermooie foto's!
    de tekst op je prikbord is echt coowl :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig memobord! Echt super leuk. Veel succes met je verslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. superleuke foto's ♥
    veel succes met je verslag!
    dat rokje komt bij de h&m vandaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke tekst onder die kaart ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die foto van dat treinspoor, is dat aan de côte d'azur? want hij lijkt er echt heel erg op, en daar ben ik overheen gereden :)
    ahahah echt leuk bord heb je gemaakt!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. RE. hahaha ik zal zeker uitkijken dat ik niet uit een achtbaan glibber door mijn zweet ;D !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I'm in love with your photo's [L]
    Ik moet nog 1 weekje naar school en dan heb ik ook vakantie! =)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.