maandag 15 maart 2010

You'll need another toy

Gisteren was dus het feest van mijn opa en oma. De mensen vonden ons toneelstukje heel erg leuk. Om de typische uitspraken die we van opa en oma nadeden, moest iedereen hard lachen. Het eten was ook wel lekker, maar mijn hoofdgerecht vond ik wat minder. Aan het eind van de avond kreeg ik een envelop van mijn opa en oma voor de uitnodigingen die ik had gemaakt. 't Was een leuke dag. Vandaag heb ik geleerd, met af en toe een pauze. Ik word er helemaal gek van, op sommige momenten lees ik de tekst zonder dat ik wat in me opneem. Die toetsen moet ik wel echt halen, want dan heb ik een extra week meivakantie, haha. Morgen moet ik er nog even tegenaan en dan kan ik woensdag mijn eerste toetsen maken. Vanavond even lekker relaxen met ANTM en Project Catwalk!


Duffy - Delayed devotion

10 opmerkingen:

  1. Succes met je toetsen. Een extra week vakantie kan nooit kwaad =P.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je toetsen, heb je een extra week. (: En het klinkt gezellig het feest. :3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. succes met je toetsen, en leuke foto!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel succes met je toetsen!
    en wat een prachtige foto,
    echt zo'n inspiratieplaatje. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die hertjes zijn cute! Succes met leren... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, ik ben een soort van nieuw hier :) Je hebt een hele leuke blog! (Heb je bij mijn linkjes gezet) Heel veel succes met het leren en de toetsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, dankje. die sieraden zijn leukleukleuk &succes met je toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's!
    Ik zie dat je binnenkort 'examens' hebt? Heel veel succes alvast!.
    Ik heb 22 mrt een theorie examen, en 30 mrt een praktijk examen HELLUUUP!!!!!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke sieraden :)!

    Leuke blog ook trouwens

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.