woensdag 4 november 2009

I won't be waiting, anticipating for the fall

First of all: bedankt voor alle reacties op de vorige post. Ik moet heel erg lachen, want mijn vader, zusje en ik kijken een video van zeven jaar geleden. Mijn ouders gaven toen een groot feest in het café van mijn tante, omdat ze twaalf en een half jaar getrouwd waren. Op een gegeven moment kwam er een stukje, waarbij ik een microfoon in mijn handen had en zei: 'Geachte mensen, we gaan lekker eten'. Mijn zusje lachte me helemaal uit :(! Ik was toen even oud als zei nu is. Ze was toen een lief huppeltje van 2, haha. Echt zo leuk om die beelden terug te zien! Vandaag was nog steeds de helft van de kinderen ziek. Dus ik ging andere dingen doen dan gepland, maar dat vond ik niet erg. Ik heb met een kind gerekend, en ik zag hem opeens van een heel andere kant. Kinderen vinden het heel fijn als je alle aandacht voor ze hebt. Ook heb ik met kinderen gelezen, en ze tips gegeven. Vanmiddag heb ik nog wat aan school gedaan, en foto's gemaakt. Nu ga ik weer verder kijken!


Pixie Lott - Turn it up

12 opmerkingen:

  1. Die koffertjes en ketting is echt superleuk :)! Haha, lijkt me ook wel leuk om die beelden terug te zien. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan jefoto's niet meer zien...

    x tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat raar. Bij mij doen ze het wel gewoon, ook al duurt het laden wat langer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben trouwens echt jarloers op jouw kettingen! Die je nu om hebt komt toch van de H&M? :) Zo'n soort ketting wil ik namelijk al heel lang, maar zie ze nergens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super foto's!
    En echt heel erg leuk dat je zoveel aandacht voor die kids hebt, ook al is de helft ziek! Mexicaanse griep?

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je foto's zijn gewoon allemaal geweldig!
    en zo leuk bewerkt!
    leuke blog! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh haha, oke. Jammer dat ze bij ons nergens tweedehans winkeltjes hebben. :( Jij haalt er namelijk heel veel leuke dingetjes vandaan, die ik in je posten zie. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi die eerste foto! Ik vind je ketting ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb een vraagje,
    wat voor'n camera heb jij?

    want jou foto's zijn heel erg scherp
    & echt super mooi. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat voor'n camera heb jij?
    jou foto's zijn namelijk echt super mooi
    en vet scherp!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.