dinsdag 20 oktober 2009

Knits everywhere

Vandaag heb ik gewinkeld in Lelystad. Eigenlijk doen we dat nooit, maar omdat er nieuwe winkels bij zijn gekomen, gingen we het toch eens proberen. Ik had al dingen in mijn hoofd van wat ik wilde kopen. Ik wilde graag een sjaal, mutsje, shirts of vesten met lange mouwen en schoenen. We gingen natuurlijk eerst de H&M in. Daar kocht ik een basic grijs vestje met knoopjes. Kan makkelijk over alles heen en kan overal bij. En ik ging bijna alle mutjes passen die ze daar hadden, sommige twee keer, sommige drie keer. Ik werd er zelf bijna gek van! Maar ik heb een witte gekocht. Bij The Sting heb ik een lekker grijs vest gekocht. Hij is superzacht aan de binnenkant. Schoenen had ik nog steeds niet, en ik begon een beetje wanhopig te worden.. We kregen honger en zijn toen bij de Bakker Bart gaan eten. Toen we alle winkels af waren gegaan, gingen we nog een keer de H&M in. Toen heb ik en witte sjaal gekocht. Uiteindelijk heb ik op het allerlaatst toch nog schoenen gevonden. Het zijn grijze laarsjes. Ze kunnen aan met een legging, en dat vind ik wel handig. Dat waren mijn aankopen. Alles in het grijs en wit, best wel basic, maar ik heb zoveel miskopen in mijn kast hangen, dat wilde ik nu voorkomen. Wat vinden jullie ervan?

17 opmerkingen:

  1. hele mooie inkopen! : )
    zou je misschien willen
    vertellen hoeveel bezoekers je
    per dag hebt?
    xxxx'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan niet zien hoeveel bezoekers ik per dag krijg, alleen het totaal aantal bezoekers kan ik zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,
    Leuke dingetjes heb je gekocht & zoals gewoonlijk weer super foto's!
    Die muts en die sjaal zul je van de winter wel nodig hebben, volgende week word het weer kouder en van het weekend gaat de klok weer achteruit. De tijd van warme chocomel en kaarsjes komt er weer aan!!!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat mutsje heb ik ook, in het roze.
    Die laarsjes vind ik ook heel leuk!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook zo'n sjaal, en dat mutsje zag ik ook bij de H&M! Hij was voor mij alleen een beetje te groot, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt hele leuke laarsjes,
    waar zijn ze van?
    en welk foto-programma gebruik jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leukhoor! ik vind alleen de laarsjes nietzo, maar ze zijn wel leuk te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die sjaal heb ik gister ook gekocht bij de H&M! Wat toevallig haha :)
    Ik heb gewinkeld in Zwolle.

    Leuk je aankopen! Die enkellaarsjes zien er ook heel tof uit, ben benieuwd naar een aanfoto ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je reactie op mijn site! Wat een leuke blog heb je! En leuke shopjes, je mutsje is erg schattig! Haha ik hou van mutsjes. (a)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt leuke dingetjes!
    Waar heb je je laarzen trouwens gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De laarzen zijn van een bijoux winkeltje, met van alles wat. De naam weet ik niet meer ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik had dat mutsje laatst ook bijna gekocht n__n vind hem wel schattig, maar ik ben toch maar opzoek gegaan naar een warmere (voor op de fiets) :3 xx kyuu

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh, echt leuke aankopen :)
    De laarsjes zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke aankopen, een grijs cardigan is altijd handig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.