donderdag 1 oktober 2009

Lightshots

Hallo lieftallige bloglezers. Vandaag vroeg uit bed, om om kwart over 7 de bus te halen. Het vak OOV was vandaag echt heel erg leuk. We moesten in een kring gaan zitten en voorlezen. Sommige deden een gewone vertelstem, met veel emotie. Anderen bedachten stemmetjes voor de personages. Zoals ik! Dat vind ik gewoon leuk om te doen, haha. De andere vakken Effectief Leerkracht Gedrag en Rekenen vond ik niet echt boeiend. 's Middags kwam een bekende kinderboekenschrijver, namelijk Rindert Kromhout. Dat vond ik erg leuk! Hij was niet de beste voorlezer, maar het boeide me wel wat hij allemaal vertelde en zijn boeken zijn leuk! 's Avonds heb ik nog gesport en dat was het weer. Morgen weer een hele lange dag te gaan! Deze foto's heb ik nog gemaakt op de fiets.

Today my lesson 'OOV' was very fun. We had to practise with read aloud. Some people told full of compassion, others read with several voices, like me! The other lessons of today were quite dull. In the afternoon, a famous children's book writer delivered a lecture. I thought it was really worth while. In the evening I went to the sportschool. The photos are made during my way home.

13 opmerkingen:

  1. ii love all your pictures! :)
    en je kan ook heel erg mooi bewerken.
    alleen ik vind sommige stukjes een beetje saai geschreven.. :$

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke! Je mag ook best je naam erbij zetten hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wwwooouuuww ik vind de bovenste foto echt prachtig!
    en het lezen met stemmetjes vind ik juist leuk bij die kinderboeken, omdat ik dat ook altijd in me hoofd doe, haha xD

    Kusjeee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woow, kwart over 7 met de bus is idd héel vroeg opstaan.En wat leuk dat Rindert Kromhout kwam!
    De foto's zijn ook erg mooi,

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto's!
    en met stemmetjes voorlezen is inderdaad leuk ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaaa,
    leukleuk!
    behalve dat je weer vroeg op moet staan.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. uw die eerste foto vind ik echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dankje voor je leuke reactie! je foto's zijn mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. toffe blog heb je! hoe krijg je
    die foto's zo groot? Bij mij lukt
    dat nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rindert Kromhout schrijft leuk! Ik was vroeger fan van erge Ellie en nare Nellie ;p
    x Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey meis,

    Super leuke foto's!
    En echt gaaf dat je die bekende schrijver hebt ontmoet =) Ik had er eerlijk gezegt nog nooit van gehoord, maar als je zegt dat zijn boeken leuk zijn.... Zou het wel zo zijn!

    Liefs, Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.