dinsdag 8 september 2009

My feet hurt só bad

Hakken van 10 centimeter en een lááánge schooldag. Gaat dat samen? Ik moest en zou die schoenen een keer aan doen naar school. Dus ik besloot dat vandaag die dag moest zijn. Toen ik naar buiten liep om mijn fiets uit het tuinhuis te halen, was dit wat ik dacht: 'je kunt nog andere schoenen aandoen', en 'weet waar je aan begint'. Nou, dat heb ik geweten! Ik nam de bus om kwart voor 8, en die was vól. Dus ik hield me vast aan een paal, in de hoop dat ik de hele busrit ongeveer op dezelfde plek zou blijven staan. Maar die hoop vervloog binnen enkele seconden. Ik moest me echt heel hard inspannen niet van links naar rechts, en van voor naar achter te zwieberen. Mijn voeten begon ik na een kwartiertje al te voelen. Een bocht was zó scherp dat ik niet meer kon blijven staan, en ik viel/botste ongeveer op het meisje dat naast me stond. Ik schaamde me echt kapot, maar ik hoorde niet of anderen mensen me aan het uitlachen waren, aangezien ik muziek aan het luisteren was. Ook had ik nog met mijn hak op de voet van een jongen gestaan. En dat was alleen nog maar de busreis! Ik moest er nog een hele dag op lopen. Ik heb wel heel veel reacties gekregen. Onder andere: Kan je daar op LOPEN? - Wow, die schoenen zijn echt hoog, maar wel héel mooi - Heb je geen zere voeten? - Waar heb je ze gekocht? Maar goed, tijdens de lessen maakte ik de vetertjes los, en bij een les had ik ze stiekem uitgedaan. Volgens mij zag niemand het! Om 5 uur mochten we naar huis. En ik móest en zou een zitplaats vinden in de bus. Het was dan wel een plek waar eigenlijk tassen op worden neergelegd, ik kon zitten! Omdat mijn voeten niet bij de grond kwamen, had ik last van tintelende voeten toen ik mijn weg naar huis fietste. De volgende keer denk ik wel twee keer na voordat ik mijn veterpumpjes weer aandoe. Maar goed, ik heb het overleefd, en heb leuke reacties gehad. One must suffer to be beautiful..

8 opmerkingen:

  1. Haha wat een heel leuk verhaal! En leuk opgeschreven ook =D
    Jammer dat je zo snel last van je voeten krijgt als je hoge hakken aan hebt, daar heb ik ook vaak last van. Als ik weet dat ik er de rest van de dag op moet lopen neem ik vaak ballerina's mee, voor de zekerheid. Als ik dan last van me voeten krijg, kan ik ze wisselen!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaah wat een verhaal! ik wil ook veterpumps! die van de sascha, maar ik woon gelukkig maar 2 min van school dus dat overleef ik wwel hoop ik ^^

    xx lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geschreven. :D Ik laat maar even een berichtje achter, anoniem anders doet ie het niet. ö

    xxx Jessica-voguelish.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oehh hoge hakken doen zeer!
    Ik had laatst mijn laarzen van 8 centimeter aan naar een concert! Nouu mn voeten gingen dood! haha, kusjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, giiiiiiirl your my inspiraaaation =D
    hou van je blog Denies!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee, ik doe nu ROC-onderwijsassistente, daarna ga ik ook de PABO doen, laat me weten hoe het is gegaan? Of zet je dat hier neer?
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb lang niet gereageerd, maar o wat erg die hakken! Gelukkig heb je de dag overleefd haha (: Ik zou zulke dingen nooit aan doen, alleen al omdat ik er niet mee kan fietsen.

    Kusjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat verhaal van die hakken komt me bekend voor
    ik had altijd open pumps en ik deed ze stiekem inder de lessen uit
    niemand had het door en iedereen vond het super goed van me dat ik het zo lang volhield op die hakken.
    er zijn wel van die kussentjes voor in je schoenen te koop. die gebruik ik nu ook en het helpt echt. je zou het ook moeten proberen.
    veel succes nog met je blog, ik kijk iedere week even of er al weer wat bij gekomen is

    x anne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.