zaterdag 12 september 2009

Laugh

Denise heeft heul heul heul zere voeten en knieën! Ik moest om KWART VOOR ACHT bij de Prego! zijn. Nou mensen, dat is me wat. Zaterdag is nou eenmaal een dag om lekker uit te slapen, maar dat was er vandaag niet bij voor mij. Gelukkig zat ik niet de hele tijd te gapen, want er was werk aan de winkel. Ik moet bijna nooit opstarten met werken, dus vandaag was voor mij de eerste keer met vlaaien verkopen. En dat was best chaotisch. Ik moest alles vragen, omdat ik de namen van de taarten nog niet wist. Maar het was wel heel gezellig. Dus ik hield het wel goed vol. Dat was mijn drukke dagje. Morgen leren leren leren! Kus.

4 opmerkingen:

  1. ahh wat een saai weekend. leren/werken geheh.
    het lijkt mij wel leuk om daar te werken , geheh je collega :P
    wat ben ik blij met mijn weekend :)
    lekker veel foto's maken, en maar een beetje huiswerk omdat we volgende week elke dag wel een uur vroeger uit zijn. heerlijk.
    en wat heb je toch weer mooie fotos! <3

    xx jessica/ www.mentalmystics.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. op die laatste foto lijk je echt sprekend op je zusje! ;D veel succes met leren, moet ik ook nog doen maar geen zin in!

    -x- michele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooie foto's!
    J hebt zeker een drukke dag achter de rug.. Ik moet elke Zaterdag om 8uur beginnen, half 8 aanwezig. Dat begint ook wel een beetje zijn tol te eisen. Ik kan in principe alleen Zondag en Maandag uitslapen (Maandag hoef ik pas om 3 uur te beginnen op school). Maarja... Je leert ermee leven!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.